четвъртък, 18 юли 2013 г.

Забавни въпроси и отговори за бременността

Да погледнем нещата от забавната им страна!

Въпрос: Кой е най-силният копнеж по време на бременността?
Отговор: Мъжете да са тези, които забременяват.

Въпрос: Съпругът ми и аз сме изключително привлекателни. Сигурна съм, че бебето ни ще е достатъчно красиво, за да участва в реклами. С кого трябва да се свържа, относно това?
Отговор: С терапевт.

Въпрос: Как да разбера дали повръщането ми е причиненоот бременност или от грип?
Отговор: Ако е от грип, скоро ще се подобрите.

Въпрос: Откакто съм бременна, гърдите, ходилата и задните ми части се уголемиха. Има ли нещо, което намалява по време на бременност?
Отговор: Да, пикочният мехур.

Въпрос: Кой е най-точният метод за определяне пола на бебето?
Отговор: Раждането.

Въпрос: Кога е най-подходящото време да поискам епидурална упойка?
Отговор: Веднага след като откриете, че сте бременна.

Въпрос: Средно колко време продължава раждането?
Отговор: Каквото и да твърдят родилите, разделете на две.

Въпрос: Раждането причинява ли хемороиди?
Отговор: Раждането причинява всичко, за което искате да го обвините.

Въпрос: Има ли безопасна алтернатива на помпите за кърма?
Отговор: Да, бебешката уста.

Въпрос: Какво означава терминът „ужасните две?”
Отговор: Гърдите ви, след като бебето се е отбило внезапно.

Въпрос: Какво означава „хватателен рефлекс”?
Отговор: Реакцията на току-що станалия баща, когато съзре гърдите на родилата си жена.

Въпрос: Бебето ни се роди миналата седмица. Кога съпругата ми ще започне да се чувства и реагира нормално?
Отговор: Когато детето е вече в колежа.

Въпрос: Какво означава, че бебето е родено със зъбки?
Отговор: Означава, че навярно майката на бебето ще преосмисли плановете си да кърми.

Въпрос: Има ли нещо, което трябва да избягвам, докато се възстановявам от раждането?
Отговор: Да. Бременност.

Въпрос: Има ли основателна причина да присъствам в залата, докато съпругата ми ражда?
Отговор: Не и докато думата „издръжка” не ви говори нищо.

Въпрос: Каква е разликата между бременна в деветия месец жена и модел?
Отговор: Никаква! /ако съпругът на бременната жена знае какво означава „за негово добро”/

Въпрос: Може ли майката да забременее, докато кърми?
Отговор: Да, но е много по-лесно, ако премести бебето от гърдите си и го сложи да спи, преди това.

Въпрос: Какво са коликите?
Отговор: Напомняне за новите родители да използват противозачатъчни.

Източник: bg-mamma.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар